Get Fuel

תדלוק מנופים ומכונות חקלאיות

הכירו את גט פיול - החברה המובילה בישראל באספקת דלק למנופים ומכונות חקלאיות. 

אייפון ובקבוק דלק

למה חשוב לספק דלק למכונות חקלאיות? 

כאשר מכונות חקלאיות עובדות בלי אספקה מסודרת של דלק, תפוקת העבודה נמוכה, הסחורה מתעכבת, הבלאי שנוצר הוא גדול והכל הולך בעצלתיים. מכונות חקלאיות רבות, הן בעלות השפעה קריטית על החקלאות בישראל. כדי שהייבוא החקלאי יגיע לייעדו בזמן הנדרש, יש צורך לספק למכונות אלו דלק באופן שוטף. שירותי התדלוק המתקדמים של גט פיול נותנים לכך מענה מושלם. מיכליות הדלק שלנו מספקות סולר למכונות חקלאיות ומנופים. 

חקלאים רבים כבר עושים שימוש בשירותי התדלוק של גט פיול. אנו מגיעים עד לשטח ודואגים לתדלק את הצמ"ה שברשותכם. משאיות התדלוק שלנו יוצאות לשטח באופן יום יומי, מה שמייעל את העבודה ותורם לעבודות בשטח להתנהל ברציפות. 

למה חשוב לספק דלק למנופים? 

המנופים הם קטגוריה ייחודית בתוך כלי הצמ"ה. מה שמייחד אותם זה הריתוק שלהם לשטח. שאר כלי הרכב, עוד איכשהו ניתן להניע ממקום למקום, אך את המנופים לא. הדרך היחידה לספק דלק למנופים זה על ידי תדלוק בשטח. מנופים לא מונעים רק על בסיס דלק, אבל סולר יהפוך אותם ליעילים במיוחד. 

תדלוק המנופים בפועל, דורש ידע מקצועי וכלים ייעודיים. גט פיול מתמחה בתדלוק מנופים ונשמח להעניק גם לכם שירות מהיר, מיידי ומקצועי. 

למה בוחרים דווקא בגט פיול לתדלוק מנופים ומכונות חקלאיות? 

  • זמינות – אנו זמינים לכל מקום בכל זמן. נקודות הדלק של גט פיול פרוסות בכל רחבי הארץ, מה שנותן לכם יתרון משמעותי של זמינות פיזית. בנוסף, תגברנו את הצוות המשאיות וכמות הדלק כדי לשרת את כמות הלקוחות והדרישה לדלק של גט פיול. אנו עובדים סביב לשעון, ונשמח להעניק לכם שירות בכל שעה שתבחרו.
  • ניסיון – כלי צמ"ה הם כלים שעולים הון. צורת תדלוק שגויה עלולה ליצור נזקים בשווי עשרות ומאות אלפי שקלים למנועים. הצוות שלנו צבר ניסיון רב בתחום כדי להעניק שירות מקצועי במיוחד.
  • דלק איכותי – המוטו שלנו בגט פיול זה דלק העומד בתקנים המחמירים מכל הגופים הרלוונטים. אתם מתדלקים גט פיול – אתם מתדלקים דלק טהור.

צריכים לתדלק מנופים ומכונות חלקאיות? דברו איתנו