Get Fuel

תדלוק אוניות וספינות סחר

הכירו את גט פיול - החברה המובילה בישראל בתדלוק אוניות סחר. 

אייפון ובקבוק דלק

מי צריך שירותי תדלוק אוניות סחר? 

יבואנים רבים העוסקים בשינוע סחורות דרך הים, נתקלים בצורך לתדלק את האוניות המובילות את הסחורה. התהליך של תדלוק אוניות סחר עלול להיות מורכב והשירות של גט פיול יחסוך לכם הרבה מאוד זמן וכסף. 

איך גט פיול חוסכת ללקוח זמן? מכיון שהשירות שלנו נגיש ומיידי. אנו זמינים ללקוחותינו בכל שעה ביממה ומספקים שירות על פי צרכיו המדויקים של כל לקוח ולקוח. 

איך גט פיול חוסכת ללקוח כסף? מכיון שעל כל עיכוב בנמל, אתם עלולים לשלם הרבה מאוד כסף. תדלוק מהיר ויעיל המסופק בצורה אחראית וישירה עד לאוניה, מונע עיכובים מיותרים וכך אתם מתפנים להריץ עניינים בטרם היציאה להפלגה. אם כבר דיברנו על חיסכון בכסף, חשוב לנו להדגיש שעל אספקת הדלק בגט פיול, לא תצטרכו לשלם מס, בהתאם לחוק הבלו על הדלק. 

איך גט פיול מתדלקת בשטח? 

המכליות שלנו מפוזרות בפריסה ארצית. כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לקבל שירות מהיר, זה ליצור איתנו קשר ולתאם זמן תדלוק. בשעה היעודה, תגיע אליכם משאית הנושאת את סוג הדלק המדויק שהזמנתם. משאית מיכלית תתקרב למקום עגינת האוניה ובאמצעות משאבה מתאימה, אוניית הסחר תתודלק בצורה מושלמת.

למה בוחרים בגט פיול לתדלוק אוניות סחר?

השירות שמקבלים מאיתנו הוא מהיר, מיידי, מקצועי ועומד בדרישות המחמירות ביותר. חשוב לציין שהשמנים והדלקים בגט פיול עוברים בדיקות מקיפות של מכון התקנים ומאושרים על פי הכללים המחמירים ביותר בתחום. צורת התשלום אצלינו היא נוחה במיוחד ולרוב, גם תשלום באשראי יתאפשר אצלינו. שיטת התדלוק של גט פיול מביאה להוזלת עלויות והלקוח מרוויח מחיר משתלם.

 

אם גם אתם רוצים ליהנות משירות תדלוקי אוניות סחר אמין, מקצועי ומהיר, דברו איתנו.