Get Fuel

אספקת סולר לצוברים

אספקת צוברים ואספקת סולר לצוברים הכירו את גט פיול - החברה המובילה באספקת צוברים ודלק לצוברים.

אייפון ובקבוק דלק

מה הסיבה לרכישת צובר?

מפעלים הנזקקים לתדלק באופן קבוע מלגזות, במות הרמה, משאיות או כל כלי רכב אחר המונע על ידי סולר, יעדיפו לחסוך את הזמן והסרבול בתדלוק הכלים בתחנות דלק סמוכות על ידי רכישת צובר. הצובר מחליף את הצורך בתחנת דלק. ניתן לרכוש צובר בגדלים שונים על פי הצורך. על פי כללי הבטיחות, הצובר מוטמן מתחת לאדמה ומותקנים בו פתחים למילוי הצובר בסולר. כאשר אתם רואים שמד הסולר עומד להתאפס, תוכלו ליצור קשר עם גט פיול, משאית תדלוק של גט פיול תגיע לשטח המפעל שלכם ותמלא את מיכל הסולר כדי שתוכלו להמשיך בשגרת עבודה מבורכת.

חשוב לדעת. הסולר הוא חומר מסוכן. זלזול בכללי הבטיחות עלול לסכן חיים. בדיוק לכן חשוב לחברתינו לעמוד בכל התקנים הישראלים על מנת לצמצם סיכונים.

אילו יתרונות וחסרונות קיימים ברכישת צובר?

לצובר יש כמה חסרונות:

שמירה בשטח – הצובר מכיל אלפי ליטרים של סולר. הסולר שווה הרבה כסף ואנשים בעלי כוונות זדון עלולים לשים עין על הסולר שלכם. כדי למנוע גניבת סולר והפסדים עצומים, תצטרכו להעמיד שמירה בשטח המפעל, דבר שעלול להיות יקר ולא משתלם.

שטח – בכדי להתקין את הצובר בשטח, עליכם לפנות תשעים מטרים. מדובר בשטח עצום שלא לכל מפעל יש את היכולת הטכנית הזו.

לעומת זאת קיימות גם מספר מעלות:

התנהלות יעילה – ברגע שיש לכם מיני תחנת דלק זמינה, אתם לא תלויים בחסדים של אף אחד ולא צריכים לשלוח את העובדים שלכם בכבישי ישראל בכדי לתדלק את הכלים. הדלק הולך להיגמר באמצע העבודה? תוך כמה דקות העניין מסודר.

שליטה ובקרה – על הצובר מותקן מד דלק. מה שנותן לכם את האפשרות לשלוט בכמות הדלק שנצבר בו.

הדלק אזל בצובר, מה עושים?

יוצרים קשר עם גט פיול ותוך שעה קלה משאית התדלוק של גט פיול תמלא את הצובר שלכם בסולר כפי הצורך. חשוב להדגיש כי אפשרויות התשלום שלנו נוחות.

למה בוחרים גט פיול לאספקת צוברים?

כי גט פיול עובדת שנים בתחום וצברה שנות וותק בכל הנושא של התקנת צוברים ותחזוקתם. צוות החברה זמין לכם בכל שעות היממה ואתם יכולים ליהנות מצובר זמין ומזמין.

לאספקת צוברים ודלק למילוי צוברים, דברו עם גט פיול.