Get Fuel

תדלוק לחברות הובלה והסעות 

הכירו את גט פיול - החברה המובילה באספקת דלק לחברות הובלה והסעות. 

אייפון ובקבוק דלק

מדוע חברות הובלה והסעות נזקקות לשירותי תדלוק ייחודיים? 

חברות המעסיקות נהגים רבים, לרוב יעדיפו להימנע משילוח הנהגים לתדלוק האוטובוסים. כיוון שכך זמן רב מתבזבז. לנהגים אין שום אינטרס לקחת אחריות על הזמנים שלהם והפסקת התדלוק עלולה להיות ארוכה. 

מדוע חברות הובלה והסעות אינן עושות שימוש בצוברים? התקנת צובר תופסת שטח לא קטן. לא לכל חברת הובלה והסעות יש את אפשרות בפועל להעמיד מתקן כזה. בנוסף, העלויות של העמדת שמירה סביב הצובר הן יקרות. כך ש לפעמים הופך הצובר להיות יקר ולא משתלם. וזה עוד מבלי להתייחס לזיהום האוויר. העמדת צובר בשטח עלולה לזהם את האוויר ולסכן את מי שעובד בשטח באופן קבוע. 

מה הפתרון שגט פיול מציעה לכם? 

גט פיול מציעה שירותי תדלוק מתקדמים עד למקום צי הרכבים שלכם. משאיות לשינוע סולר יגיעו עד אליכם ויטעינו את צי כלי הרכב שלכם בסולר. 

למה חברות הובלה מעדיפות את שירותי התדלוק המתקדמים של גט פיול? 

  • ניצול זמן וחיסכון כלכלי – כפי שכבר הזכרנו קודם, תדלוק באופן עצמאי על ידי הנהגים, עלול לגזול זמן רב ויקר מדי. התדלוק של גט פיול, נעשה על ידי עובדי גט פיול המגיעים עד השטח שלכם. אין צורך בכוח אדם נוסף משלכם. 
  • אספקה זמינה – שירותי התדלוק שלנו אינם מוגבלים לשעות מסוימות. ולכן, גם אם האוטובוסים שלכם פנוים לתדלוק רק בשעות הקטנות של הלילה, תקבלו את השירות שלכם בכל מקרה. בנוסף לכך, סניפי החברה פרוסים בכל רחבי הארץ. מה שאומר, שאם נתקלתם במקרה חריג של צריכת דלק מוגברת, תוכלו לנצל את שירותי החירום שלנו ולקבל תדלוק בשטח תוך זמן קצר.
  • שירות – השירות שגט פיול מספקת, הוא שירות מתקדם אמין ואדיב. הוא בעיקר תורם להתנהלות יעילה יותר. הרי השירות מאפשר מעקב אחרי הוצאות התדלוק בחברה וכך התנהלות החברה הופכת ליעילה יותר.

מנהלים חברת הובלות או הסעות? מוזמנים ליהנות משירותי התדלוק של גט פיול.