Get Fuel

תדלוק לקבלני עפר ותשתיות

הכירו את גט פיול - החברה המובילה באספקת דלק ושמנים לקבלני עפר ותשתיות. 

אייפון ובקבוק דלק

מתי קבלני עפר ותשתית נעזרים בשירותי התדלוק של גט פיול?

במקרים רבים לקבלני עפר ותשתית אין גישה לתחנת דלק סמוכה. וגם אם יש, הדרך עד לתחנת דלק וחזור ממנה, עלולים לגבות מחיר יקר ולא משתלם של זמן ודלק. ההתנהלות עם כלים כבדים בעלי משקל של עשרות טונות בכבישי ישראל,  מצריכה מחשבה מיוחדת.  

שירותי התדלוק שגט פיול מספקת לקבלני עפר ותשתית, הופכים העבודה בשטח ליעילה במיוחד. כיצד? מנהל העבודות אינו צריך להעסיק את עצמו בדאגה לתדלוק הכלים בשטח. הוא פנוי לנהל את העבודות כראוי, ובסוף יום עבודה, תגענה עד לשטח מיכליות גט פיול לתדלוק הצמ"ה הנמצא בשטח. 

מדוע קבלני עפר לא עושים שימוש בצוברים? 

  1. העבודה של קבלני עפר לא תמיד ממוקמת במקום אחד למשך תקופה ארוכה. על מנת להתקין צובר בשטח העבודה, יש צורך להכין את הקרקע ולהשקיע זמן וכסף. התקנת צוברים מתאימה לעבודה במפעלים ובמקומות קבועים. לעומת זאת, העבודה של קבלני עפר מתאפיינת במעברים, מה שהופך את השימוש בצוברים לחסר יעילות.
  2. שמירה על הסולר. ברגע שמעמידים צובר בשטח פתוח, הסולר חשוף לגניבה בכל רגע נתון. ניתן להגן על הסולר על ידי הצבת שמירה, מה שהופך את כל העסק ליקר ומורכב יותר. 

שורה תחתונה, השירות היעיל ביותר לקבלני עפר ותשתיות זה תדלוק בשטח על ידי מיכליות התדלוק של גט פיול. 

למה קבלני עפר ותשתית בוחרים בגט פיול לתדלוק בשטח?

  • צי המשאיות שאנו מעמידים למטרות תדלוק, מספקות שירות מהיר וזמין ללקוח. 
  • אנו מגיעים עד לשטח העבודה, גם בתנאי שטח מאתגרים במיוחד. 
  • אנו מודעים לצורך בתדלוק בשעות מאוחרות או מוקדמות מאוד ולכן אנו נותנים שירות מסביב לשעון. 
  • אמינות. המשאיות שלנו מצוידות בטכנולוגיה שמודדת בכל רגע נתון את כמות הדלק. מיד בסיום התדלוק בשטח תקבלו תעודת משלוח המתעדת את כמות הדלק שזרם למשאיות שלכם ובסיום החודש תשלמו את הסכום שהצטבר. 
  • מהשירות שלנו תוכלו ליהנות באופן יום יומי. 

לקבלת שירותי תדלוק בשטח, דברו איתנו